/nginx/o/2021/09/05/14048209t1h57c9.jpg)
Süstemaatilist usundiõpetust saadakse Eesti haridussüsteemis pigev vähe, aga ometi elame avatud maailmas. Arusaamatuste vältimiseks on hea tunda vastastikust usulist tausta, kirjutab Hugo Treffneri gümnaasiumi usundiõpetaja Toomas Jürgenstein.
Süstemaatilist usundiõpetust saadakse Eesti haridussüsteemis pigev vähe, aga ometi elame avatud maailmas. Arusaamatuste vältimiseks on hea tunda vastastikust usulist tausta, kirjutab Hugo Treffneri gümnaasiumi usundiõpetaja Toomas Jürgenstein.
Olen minagi kuulnud ja vahel ka tõrjunud kahtlusi õpilaste usulisest mõjutamisest. Küsimused, kas teatud usuliste eelistustega õpetaja suudab objektiivselt õpetada teisi usundeid, kas tal pole salajast soovi õpilasi usku pöörata, kas eri usunditele pühendatud aeg on põhjendatud jne, jäävad ilmselt igavesti, kuid nende küsimuste teravus on minu hinnangul viimasel kümnel aastal kahanenud.