Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Mängumüüt: virtuaalne kubism sai kümneaastaseks

Virtuaalsete klotside arv on praktiliselt piiramatu. Pildil «Minecrafti» maailmas ilutsev korallriff.
Virtuaalsete klotside arv on praktiliselt piiramatu. Pildil «Minecrafti» maailmas ilutsev korallriff. Foto: Kuvatõmmis

Videomängu «Mine­craft» alguseks võib lugeda 2011. aasta novembrit. Just siis esitles Mojang Studios «Minecrafti» valmis mänguna. Klotsidega mängimise võlu nakatas miljoneid, alates eelteismelistest kuni täiesti ontlike inimesteni.

Ellujäämine ja ehitamine

Mis on selle mängu fenomen? Arvan, et peamiselt köidab mängu lihtsus, sest ellujäämisreeglitega «Minecraft» ei ole tehniliselt ülearu keeruline. Kõik tegevused on mõistuspärased ja saavutatavad.

Tagasi üles