Eile hommikul kommenteeris tervise ja heaolu infosüsteemide keskus (TEHIK), et inimesed saavad sisse, aga on ootejärjekord. «Jah, oleme loonud patsiendiportaali digitaalse ootejärjekorra, et anda inimestele infot, mitmendad nad vaktsineerimise aja broneerimisel on ja kui kaua selleks aega kulub,» selgitas Postimehele TEHIKu kommunikatsioonijuht Karilin Engelbrecht. «See on dünaamiline lahendus ja järjekorra pikkus muutub vastavalt sellele, kuidas inimesed liituvad või järjekorrast lahkuvad,» kirjeldas Engelbrecht.
Eile oli kõige pikem järjekorras ootamise aeg olnud poolteist tundi, ent juba kella 15ks oli TEHIKu andmetel ooteaeg umbes pool tundi. «Seega selliste teenuste kasutamine nagu Covid-19 sertifikaadi genereerimine või eriarstile aja broneerimine on endiselt võimalik, kuid palume selleks varuda veidi enam aega,» põhjendas Engelbrecht.