Inglismaa jalgpalli-podcast’e kuulates on võimatu mitte märgata sealsete vutiajakirjanike pidevaid viiteid ja vihjeid legendaarsele mängule «Championship Manager». Suurbritannias ja Inglismaa jalgpalli austavas Põhja-Euroopas terve põlvkonna jalkafanattide lahutamatuks kaaslaseks olnud mängu visuaalne pool oli lihtne, võibolla isegi kohutav, ent see polnud tähtis, sest visuaalse naudingu asemel pakkus «Championship Manager» võimalust talitseda kõikvõimsat narratiivi ehk tippjalgpalli. Muud kui seda võimalust vaja polnud.
Tellijale
Mängumüüt: jalgpallimäng, mille 2D-revolutsioon ära rikkus
Kas välisküljega karistuslööki saab vinditada? Ei tea. Aga kui kaugelt on võimalik karistuslööke sisse lüüa? Kirjade järgi juhtub vahel ka 40 meetri pealt. Kirjade järgi? Nojah, ma mängu ju ei näe. Kuidas ei näe? Süsteem kirjutab mulle, mis mängus toimub.
Aga kuidas sa siis mängijaid juhid ja väravaid lööd? Vahetult ei juhigi, arvuti ise otsustab, kuidas mäng kulgeb, ja annab mulle siis sellest teada. (Pikk paus.) Kus action on? Miks sa sellist igavat jura mängid?