Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Mängumüüt: vastutuse raske koorem

Copy
2011. aasta fantaasiamängu «Skyrim» peavad paljud kriitikud üheks kõige paremaks arvutimänguks.
2011. aasta fantaasiamängu «Skyrim» peavad paljud kriitikud üheks kõige paremaks arvutimänguks. Foto: kaader mängust

Sel varakevadel ­kirjutas üks mu Euroopa videomängutööstuses ­töötav tuttav ­sotsiaalmeedia seinal, et Bethesda ­Games Studiosi 2011. aastal «The Elder Scrollsi» ­videomängusarjas välja antud rollimäng «Skyrim» on teda alati külmaks jätnud. «Kas te viskate mind enda hulgast nüüd välja, mängurid?» ­küsis ta naljatledes.

Postituse alla tekkis ­kiiresti kümmekond kommentaari, mille autorid kinnitasid ühest suust, et ka nemad pole ­kunagi haibist aru saanud, et Bethesda mängu­maailmad on suured, tühjad ja igavad, ja isegi, et nad pole «Skyrimi» kunagi mängida proovi­nudki, kuna kõik ütlevad, et mäng olevat surmigav.

Kuid tegelikult on lugu just vastupidi.

Tagasi üles