Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Kliendisuhete juhtimine (CRM): õige või vale

Copy
Foto: GBC

Müütide kummutamine koos GBC

On teil ettekujutus, kui suur on kaasaegse ettevõtte igapäevane suhtlusmaht? Online ja offline, klientide ja varustajatega, telefoni, e-posti, sotsiaalmeedia või mille iganes vahendusel. Õnneks on selle kaose korrastamiseks üks hästituntud töövahend, mida nimetatakse Kliendisuhete juhtimise süsteemiks (CRM). Käsitleme kõige levinumaid müüte CRM-i kohta koos Salesforce platvormiga ja selle integreerijaga Balti riikides – GBC

1. CRM on suurettevõtetele mõeldud keeruline ja kulukas tarkvara. Vale!

CRM platvorm lihtsustab igapäevaseid tööprotsesse. Juhid ei pea kliendibaasi hoidmiseks, aruannete loomiseks ja klientidega suhtlemiseks žongleerima erinevate tarkvarade vahel. Kõik toimub selges liideses, kus on võimalik protsesse automaatselt ühe klikiga läbi viia. Süsteem salvestab kõik andmed klientide kohta, kuid selle funktsionaalsus ületab kaugelt tavapärast klientide andmebaasi. CRM-i saab kasutada ülesannete haldurina, integreerituna e-posti, telefoni, veebilehega. Tulemuseks on ühtne ettevõtte andmebaas, mida saab kasutada müügi, turunduse ja analüüsi jaoks. Lisaks võimaldab süsteem teha AI-algoritmide põhjal müügiprognoose.

2. Sellised platvormid on loodud suurettevõtetele, väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel ei ole neist kasu. Vale!

Isegi kui ettevõttel on hetkel vaid 10 klienti on andme- või sidekanalites ikkagi võimalik üksikasju unustada või segi ajada. Samal ajal võivad mis tahes eksimused kliendibaasi arendamisel start-up ettevõttele saatuslikuks saada. CRM maandab neid riske: süsteem esitab vajaliku teabe ja korraldab parema tõhususe tagamiseks isegi meeldetuletusi. Salesforce CRM võib koos ettevõtte arenguga kasvada. Salesforce pakub kasutajatele spetsiaalseid tööriistu erinevate funktsioonide jaoks, ilma et peaksite maksma mittevajalike eest. Isegi 8-10 kasutajaga mittetulundusühingud või sihtasutused nagu Püha Johannese Kool Tallinnas saavad Salesforce'i lahenduste kasutuselevõtust kasu.

3. CRM maksumus sõltub ettevõtte suurusest ja vajadustest. Õige!

CRM süsteem on investeering, mis aitab teil oma äri kasvatada. Automatiseerimine kiirendab töövooge ja juurdepääs analüüsidele võimaldab ettevõtte kurssi õigeaegselt kohandada. Salesforce CRM maksumus sõltub ettevõtte poolt valitud tööriistade komplektist. Salesforce ökosüsteemis on nüüd tuhandeid rakendusi ja integratsioone, millest igaüks võib efektiivsust ja tõhusust oluliselt parandada. Sales Cloud või Service Cloud, Marketing Cloud või e-kaubandus: saate valida need, mida hetkel vajate ja laiendada siis, kui seda hiljem vaja peaks minema.

4. Selliseid platvorme on raske rakendada ettevõtte fikseeritud infrastruktuuri. Vale!

CRM-i rakendamine on lihtne, kui teha seda järk-järgult ja professionaalse partneri poolt. Salesforce CRM võimaldab teil importida andmeid mis tahes välistest allikatest: Excel, Google kalender või mis tahes ERP-süsteem. Platvormi tööriistad ühilduvad hõlpsasti mitte üksnes väliste süsteemidega vaid ka omavahel. Baltikumis on Salesforce saadaval ametliku konsultatsioonipartneri ja integreerija GBC kaudu, kes aitab Salesforce CRM-i juurutada, seadistada, kohandada ja töötajaid koolitada.

5. Kõik CRM-id on ühesugused. Vale!

Igal ettevõttel on tööprotsesse, mida saab optimeerida, nii e-kaubanduse kui ka tootmise, jaemüügi või panganduse valdkonnas. Salesforce platvorm, mis on nr. 1 CRM süsteem maailmas, pakub lahendusi peaaegu kõigile tööstusharudele, suurendades konkreetsete tööprotsesside efektiivsust. Platvormi parimad rakendused töötavad kõik koos. Kasutades ühte tõeallikat, võimaldab see pakkuda hämmastavat kliendikogemust kõigile turundus-, müügi-, teenindus-, kaubandus-, IT- ja muude valdkondade esindajatele.

Copy
Tagasi üles