/nginx/o/2021/04/11/13723653t1h656b.png)
«Ma olen kõigile koormaks. Ma ei jaksa enam. Ma võiks selle kõik siin ja praegu ära lõpetada.» Nii uskumatu kui see ka pole, on need 12-aastase 6. klassi õpilase Liisi (nimi muudetud) sünged mõtted.
«Ma olen kõigile koormaks. Ma ei jaksa enam. Ma võiks selle kõik siin ja praegu ära lõpetada.» Nii uskumatu kui see ka pole, on need 12-aastase 6. klassi õpilase Liisi (nimi muudetud) sünged mõtted.
Liis oli keskmise õpiedukusega seltsiv laps, õpetajate hinnangul kiire taibuga ja sõnaosav. Praegune olukord on sootuks midagi muud. Koroonapiirangute tõttu tava- ja kaugõppe vahel pendeldamine on jätnud sügava jälje, mis esmalt peegeldub tüdruku vesiselt helkivatest nukratest silmadest ja seejärel radikaalselt muutunud hinnetelehelt.
«Distantsõpe on minu jaoks keeruline, sest mul pole enesekontrolli ja motivatsiooni kodus koolitöid teha,» nendib Liis õlgu kehitades ja tunnistades, et pidev mure koolis hakkama saamise pärast käib kohati üle jõu.