Kõik pole kuld, mis hiilgab. Eriti kehtib see sotsiaalmeedia staaride kohta. Nii mõnegi uhke arvuga jälgijaskonnas kükitab kuhi libakontosid. Ja vähe sellest, võltsitakse ka laike ja kommentaare. Sukeldume sotsiaalmeedia salasohu, mille olemasolu keegi tunnistada ei taha.
«See on avalik saladus, et võltsfännide ostmist on palju. Kuid paljud ei julge oma nimega kommenteerida,» räägib populaarse blogi Marimell üks juhtfiguure ja aastaid sotsiaalmeedia turunduses tegev olnud Meelis Tomson. «Mul on nii pikk kogemus, et suudan ka peale vaadates aru saada, kas on tegemist võltsiga või mitte.» Kui tavalisele fännile võib isegi ükskõik olla, kas tema iidoli populaarsus on ehe või libafännidest koosnev õhumull, siis sotsiaalmeedia turundajate jaoks on see reaalne raha, millega riskida.