Ostlemisega lõimitud massiturism ehk romantiline konsumerism peatus mullu äkitsi nagu lennuk laupkokkupõrkes kaljuga.
Tellijale
Jaano Martin Ots: Hiina odavkonteineri paradoks (2)
Optimistid lootsid, et pandeemia suunab heaolutarbija elamuste ostmiselt mõtisklevale olemisele, pessimistid kartsid, et kui lennukid ja ristluslaevad taas liinile lähevad, põletatakse sunnitult kodus istutud aja eest kaks korda enam kütust. Pragmaatikud hakkasid isolatsioonis istujatele Aasiast rohkem asju tooma. Maskid, kindad, desopihustid. Kodukontori tehnika, ehitusmaterjalid ja mööbel. Nutiköögiseadmed ja kokkamistarvikud. Laiemad ekraanid ja suuremad riided. Jooksulindid ja jõusaalipingid. Peenfiltriga puhastatud salongiõhuga autod. Logistikaäri Boltid-Woltid värbavad nakatunute asemele uusi läbihigistatud maskides laotöötajaid ja kullereid, kes vajajatele asju 24/7 koju toimetavad.