Kui lugesin seda esimest korda, olin põnevil, kas autor liigub siit järgnevates tekstides ajas tagasi (pakkudes elamata elu poeetilist kirjeldust ja analüüsi) või edasi (andes seeläbi luuleraamatule narratiivse telje, dünaamilise autorimina ning ehk koguni õnneliku lõpu). Või jääb sellesse seisundisse, milles vastleitud optimism ja eneseusk peavad ebavõrdset, ent õnneks mitte päris ette kaotatud võitlust inertsi ja meeleheitega.
Minu silmis realiseerib «Isa suudlus» eelkõige viimasena kirjeldatud stsenaariumi. Edasilükatust ei saa siin ei kohalejõudnu ega tulematajäänu, Sakova meeliskleb ja mõtiskleb oma (luulemina) seisundi üle, teeb arglikke katseid end Münchhausenina ise spliini soost välja sikutada. Lausumistes annab tugevalt tooni küsilauseline vorm – silmatorkavalt paljud tekstid algavad imestusest ja/või taipamatusest kantud küsimusega («mida see tähendab», «millest see tuleb», «kuidas leppida sellega» jne).
Autoripositsiooni ja temaatilise sisu poolest on see ühtepidi suuresti afekti- ja traumaluule. Ning teisalt autoteraapiline luule ja motivatsiooniluule. Asjadest räägitakse siin suhteliselt otse, sisu on võtnud omale kõige käepärasema ja lihtsama vormi. Neil värssidel on peksa saanud peni pilk: ehmunud, alandlik, tasane, soe ja lootusrikas.