Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Aja auk. Britney. Pepsi. Pop

Copy
Britney kujutisena
Britney kujutisena Foto: MIKE BLAKE

Ma ei tea ühtegi inimest, kes vabatahtlikult järjepidevalt Pepsit jooks. Selline valik võrreldes Coca-Colaga tunduks justkui liiga pingutatud soovina eriline paista. Coca-Cola on loomulik, Pepsi natuke autsaider. Tuli ta ka turule seitse aastat hiljem, vastavalt 1886 ja 1893.

Kuna Coca-Cola on olnud ikka «all-american classic», on Pepsi juba rohkem kui 60 aastat ennast turundanud kui jooki, mis võiks olla kuidagi noortepärane ja hip. Ta on proovinud selleks ühendada oma kaubamärki pop- ja kontrakultuuriga. Kui Coca-Cola jääks justkui kinni 50ndatesse kui külluslikku ja konservatiivsesse utoopiasse, vaatas Pepsi sealt kuhugi edasi, sinna, kus käiakse kontsertidel, surfitakse, võib-olla isegi suitsetatakse vahel kanepit jne.

Pepsi puhul polevat esmatähtis maitse (sest see öeldakse ikka olevat viletsam kui Coca-Cola oma), vaid et sa seda jood. Et ühenduda popkultuuriga, tuleb kasutada popstaare.

Tagasi üles