Valitsus otsustas Tallinna–Pärnu maantee 21,6- kilomeetrise PPP-katseprojektina (avaliku ja erasektori koostöös) mõeldud Nurme–Libatse lõigu neljarajaliseks välja ehitada hoopis riigieelarveliste vahenditega. Eelmise rahandusministri Martin Helme (EKRE) eestveetud rahastusmudeli tulevik neljarajaliste maanteede väljaehitamisel on hämar, kuna praegune valitsus eelistab seda teha eelkõige riigieelarve piires või laenu võttes.
Tellijale
PPP-katseprojekt hüljati kui liiga kallis (26)
PPP-koostööprojekt tähendab, et riik hangib riigihankega näiteks suure taristuinvesteeringu, millesse erasektori esindaja investeerib kohe ning riik ostab selle pikaaegse lepingu alusel välja. 2019. aasta detsembris kiitis eelmine valitsus heaks PPP põhimõtted ja juhised, mille alusel hakkab riik koostöös erasektoriga suuri taristuprojekte välja ehitama.
Riigi teehoiukava näeb ette, et 2030. aastaks ehitatakse neljarajaliseks Tallinna–Tartu ja Tallinna–Pärnu ning 2035. aastaks Tallinna–Narva maantee. Kokku lähevad kolm maanteed maksma 1,7 miljardit eurot.