:format(webp)/nginx/o/2021/02/24/13650222t1h2502.jpg)
Ega Krahli näitlejatel ole kerge. Nendelt oodatakse alati miskit üllatust. Enamasti istub seal selline publik, kes teab kõike. Ja just neid peab üllatama, mitte sellist… ütleme, inimest, kes käib harvem teatris ja suvalisi tükke vahtimas.
Ega Krahli näitlejatel ole kerge. Nendelt oodatakse alati miskit üllatust. Enamasti istub seal selline publik, kes teab kõike. Ja just neid peab üllatama, mitte sellist… ütleme, inimest, kes käib harvem teatris ja suvalisi tükke vahtimas.
Ja siis on see nüanss, et kõike on ju juba tehtud, eriti Krahlis. Mida veel? Noh, lihtne, tuleb keerata kõigele vint peale, teha midagi enneolematult puhast ja kirgastunut. Balansiks nats kupleed ja üle võlli huumorit. Nagu see toimib Juhan Ulfsaki «Pigem ei’s».
Või siis tuleb minna asjade algusse, võtta sealt välja olemise kvintessents ja lennata sellega kosmosesse. Nagu Krahl tegi aastate eest näiteks «Gilgamešiga» (lavastaja Peeter Jalakas).