/nginx/o/2021/02/12/13627280t1he76c.jpg)
See, kuidas õppimistegevus koolis toimub ning õpilaste loodusteaduslikud huvid ja teadmised kujunevad, sõltub eelkõige õpetaja oskustest, initsiatiivist ja ka tema enda väärtushinnangutest, kirjutab Tallinna Reaalkooli õpetaja Piret Karu.
See, kuidas õppimistegevus koolis toimub ning õpilaste loodusteaduslikud huvid ja teadmised kujunevad, sõltub eelkõige õpetaja oskustest, initsiatiivist ja ka tema enda väärtushinnangutest, kirjutab Tallinna Reaalkooli õpetaja Piret Karu.
Geograafia on õppeaine, kus seotakse matemaatika, füüsika, bioloogia, keemia, ajaloo ja ühiskonnaõpetuse tundides õpitu ning keerulistele teoreetilisele lähenemistele leitakse igapäevaeluline selgitus ja asukoht. Üks minu füüsikalembene õpilane tõdes: «Geograafiatunnis saan ma teada, kus füüsikas õpitud protsessid ning nähtused aset leiavad.»