Mis juhtub, kui sponsorluse väärtus sponsori vaatepunktist kaob? Advokaadibüroo Magnusson advokaadid Jaanus Mägi ja Hanna Esko kommenteerivad, millised on potentsiaalsed ühingu- ja maksuõiguslikud tagajärjed äriühingule, kes on turunduses panustanud halvale teele läinud sportlase heale mainele.
Tellijale
Jaanus Mägi, Hanna Esko: kas sponsor ei vastuta millegi eest? (1)
Tuntud inimese kuvandi väärtust äri edendamisel ei avastatud tegelikult koos Malluka Instagrami konto loomisega. Juba 1920. aastatel olid Hollywoodi stuudiod hädas filmistaaride mainel põhineva ärimudeli riskide haldamisega. Kapriisne primadonna või vallatu vesternikangelane võis filmi investeeritud miljonid mõne konservatiivset ühiskonda solvava pahandusega heleda leegiga ära põletada. Seejärel muutuda ise oma kuluka lepingu lõpuni kasutuks nimeks stuudio langenud tähtede alleel.