Alates selle aasta 1. märtsist alustab Ida-Virumaal tööd ühine häirekeskus, mis hakkab vastama nii 112 kui ka 110 tehtud kõnedele.
Esimene ühine häirekeskus alustab tööd 1. märtsist
Selle aasta algusest korraldati päästeameti halduses olev häirekeskus ümber ja muudatuse kohaselt lähevad politseitelefoni 110 kõnede menetlemine häirekeskusele üle järk-järgult 2014. aasta novembriks, selgub valitsuse määruse seletuskirjast.
Sellest ümberkorraldusest tulenevalt antakse alates 1.märtsist häirekeskusele üle Ida prefektuuri juhtimiskeskuse osad senised toiminud nagu politseilistele hädaabiteadetele vastamine hädaabinumbril 110, ohule esmase hinnangu andmine, politsei patrulli väljakutse korral prioriteedi määramine ning saadud teabe sisestamine vastavasse infosüsteemi.
Põhja ja Lõuna prefektuuri hädaabikõned hakkavad minema häirekeskusse alates järgmise aasta 1. märtsist. Lääne prefektuuri kõnedega hakkab häirekeskus reageerima alates 2014. aasta 1. märtsist.
Koostöös Sotsiaalministeeriumiga on väljatöötatud ja häirekeskuses kasutusele võetud küsimustikud haigusi puudutavate teadete menetlemiseks ning nende küsimustike abil töödeldakse kõiki meditsiinialaseid väljakutseid ühtsetel põhimõtetel ja alustel kogu riigis. Kuna nüüd hakkavad 112 päästekorraldajad vastama ka politsei hädaabikõnedele, siis peavad päästeamet ning politsei- ja piirivalveamet häirekeskuse jaoks välja töötama ohuhinnangute kriteeriumid.