Õppejuhi vajalikkus on tänapäeva koolis üha tähtsam, kuid vajakajäämisi on nii nende tunnustamises kui ka motiveerimises ning eriti järelkasvus, kirjutab Tartu Kunstikooli õppejuht Roosi Nemliher.
Tellijale
HARIDUS JA TEADUS ⟩ Roosi Nemliher: kool kui ökosüsteem vajab bürokraatiavõsa haldamiseks eraldi inimest
Viimasel ajal on põhjendatult palju juttu õpetajate järelkasvust. Tooksin siinkohal kriitilise teemana esile ka õppejuhtide järelkasvu.
Kes üldse on õppejuht? Heal lapsel on mitu nime, paljudes koolides on see amet ka nimetusega «õppedirektor» või «õppealajuhataja». Olgu nimetusega kuidas on, aga mis on tema roll koolis? Kas näiteks lugeja mäletab oma kooli õppejuhti, õppealajuhatajat?