Anett on nähtus. Kõrva järgi pakuks, et selline mesine ja siidine soulihääl kuulub mõnele tõmmunahalisele, pool sajandit praktiseerinud artistile kusagil New Orleansi laval. Aga ei! Anett on vaid 27-aastane eesti lauljatar. Kuidas ta ometi nii küpselt kõlab? Millega ta «Eesti Laulul» rahvusvahelise žürii ära võlus? Samasugust muusikamaagiat saadab korda Aneti esimene kauamängiv «Morning After». Kuidas ta seda teeb? Anett lööb väga avameelselt kaardid lauale.
Võsu
Märtsis, kui eriolukord kehtestati, tundsin ootamatult, et on aeg kott kokku pakkida ja linnast minema pageda. Tulin paariks nädalaks Võsule. Selle kohaga on mul tugev side, olen siin lapsest saati suvitanud. Vahetult pärast Võsule tulekut kirjutasin siin ka loo «Lay Your Cards Down».
Tundsin, kui mõnusalt rahulik siin on, elutempo hoopis teine. Sain aru, et siin olen ma palju rohkem mina ise. Üksiolek oli nagu iseenda juurde jõudmine. Vajasin linnarütmile vaheldust.
Tihtipeale on popmuusikas häält hästi palju töödeldud, need artistid võivad laivis liiga suure kontrasti tekitada. Publik kuulab ja on segaduses: oot-oot, see pole ju üldse see, mida ma enne kuulasin!
Nii otsustasingi Võsule jääda, elan aasta ringi siin ja kirjutan muusikat.
London
London on andnud mulle avatuse ja julguse teha muusikas just seda, mis on päriselt minulik. Esimest korda läksin sinna 15-aastasena muusikakooli suvekursusele. Järgnevad kaks suve jätkasin samal kursusel ja 18-aastasena võtsin Eesti koolist puhkuse ja läksin aastaks laulmist õppima London Music Schooli. Eestis olid minu muusikalistel katsetustel mingil määral stiilipiirid ees, rütmimuusika eriala, see on limiteeritud. Kuid Londonis langesid kõik need piirid eest! Minu lauluõpetaja oli küll džässartist ja lähenes õpetamisele läbi džässi, mis on õige, annab tugeva tehnilise aluse. Džäss arendab väga kõrva ja see pole just kõige kergem žanr. Aga ma tundsin nii selgelt, et sealne õpe oli palju avatum eri stiilidele, see kogemus julgustas mind palju rohkem katsetama. Pani mind fakti ette, et pean iseseisvalt ära tundma, mis on see, mida ma ise muusikas öelda tahan, millest laulda ja kuidas. Puutusin Londonis kokku väga paljude muusikutega, kes on muusikaäris tänaseni tegevad, mitmetest said mu head sõbrannad, aga ülearu paljudega pole ma suhtlema jäänud. Sellest on pea kümme aastat juba möödas ka praeguseks – issand kui hirmus!