Unileverit teavad ilmselt vähesed, aga enamik inimesi teab paljusid selle enam kui 400 brändist, millest 13 käive on enam kui miljard eurot, nende hulgas Liptoni tee, Dove’i seep, Rexona deodorant, Knorri pakitoidud, Magnumi jäätis, Domestose pesupulber ja paljud teised.
«See on viljastav moment Unileveri ajaloos,» ütles ajalehele Irish Times Briti suurpanga Barings Bank analüütik Warren Ackermann, kelle sõnul on iganenud topeltstruktuurist, mis teeb otsustamisprotsessi väga aeglaseks, püüdnud loobuda ettevõtte neli viimast juhti, aga kõik varasemad katsed on ebaõnnestunud.
Unileveri sõnul võimaldab ühene struktuur neil hõlpsamini eraldada või müüa mittesoovitavaid üksusi või kasutada aktsiate ülevõtmiseks aktsiakapitali.
Eelmine katse kaksikstruktuurist loobuda toimus 2017. aastal pärast seda, kui Kraft Heinz avaldas soovi Unilever üle võtta. Järgmisel aastal lükkasid ettepaneku ühese struktuuriga ettevõtte loomiseks Hollandis tagasi Briti investorid.