Päevatoimetaja:
Anu Viita-Neuhaus

Sellel nädalavahetusel on enamik Luminori pangateenuseid peatatud

Copy
Luminor
Luminor Foto: Ints Kalnins/reuters/Scnapix

Seoses uuele pangasüsteemile üleminekuga on Luminoris sel nädalavahetusel enamik pangateenuseid peatatud. Kuni laupäeva keskpäevani polnud võimalik kasutada pangakaarti ning internetimakseid pole võimalik teha kuni pühapäevani.

Uued ja automaatselt kõikidele klientidele saadetud Visa kaardid hakkasid tööle laupäeva keskpäeval, misjärel on võimalik neid kohe kasutama hakata. Kaart aktiveerub esimesel PIN-koodiga maksmisel või pangaautomaadist raha väljavõtmisel. Uue kaardi PIN-kood on sama, mis eelmisel kaardil. Teisalt uue Visa kaardi internetiostud saab aktiveerida uues internetipangas, mis avatakse pühapäeva keskpäeval.

Uued kliendid, kes on liitunud Luminoriga alates 15. oktoobrist ja kasutavad internetipanka aadressil new.luminor.ee aadressil, ei saanud pangatehinguid teha reedel alates kella kümnest õhtul. Pangatehingute võimalus internetis taastub pühapäeva keskpäeval, mil avatakse Luminori uus internetipank kõikidele klientidele.

Kuna uute klientide Visa kaardid töötasid juba enne 27. novembrit, siis nädalavahetusel jäävad nende pangakaardid tavaostudeks tööle – nemad saavad oma pangakaarti kasutada pangaautomaatides ja tavapoes maksmiseks, kuid reede õhtust kuni pühapäeva lõunani ei saa maksta oma kaardiga e-poodides.

Kõige pikemalt ehk 23. kuni 29. novembrini ei saa teha tehinguid Luminori investeerimistoodetega. Luminor Investor platvorm töötab tavapäraselt, kuid kuna igapäevapanganduse teenused ei ole 27. kuni 29. novembril kättesaadavad, siis kliendid ei saa sellel ajal Luminor Investori kontole teha sissemakseid ega võtta välja raha.

Luminori vanasse internetipanka ja mobiilirakendusse on võimalik sisse logida aasta lõpuni, et lugeda varem saadetud sõnumeid, näiteks vaadata PIN kalkulaatori aktiveerimiskoodi. Siiski pole tehingute tegemine neis kanalites alates 27. novembrist kella ühest päeval võimalik.

Tagasi üles