Alustades lavaruumist: Andres Noormets kasutab oma stsenograafias ühe refräänina poodiumi, mis kõrgub lavapõranda kohal. Minu mäletamist mööda oli tal esimest korda nii Martin Alguse draamaga «Janu» (Endla Küünis 2008). Nõnda lihtsa ruumilise võttega tõuseb mäng väga sundimatult olustiku kohale, misanstseenides tekib loomulik tinglikkus. Alates juba tegelaste astumisest või ronimisest mängu sisse ehk üles.
«Valged põdrad» haakub ruumiliselt ja mõneti ka sisuliselt, assotsiatiivselt Noormetsa lavastusega «Surmkindlad asjad siin elus», kuigi teine on seinte värv ja materjal. Torkab silma, et ehkki tegevus toimub külas, kuhu Askur ja tema naine on linnast kolinud, puudub lavapildis ometigi loodus, millest nii palju räägitakse. Harvad rekvisiidid on rõhutatult linnalikud, näiteks poekaubad: kiirnuudlipakid, juuksevärv, pulgakommid. Kahel korral näeme taimi, aga needki on raagus ja kidurad oksakesed. Isegi roheline õun, mille Askur kingib Marjale, näeb küllap sihilikult välja nagu poest ostetud, mitte puu alt nopitud. See toonitab võõrandumist loomulikust loodusest. Linnamentaliteeti ka külas. Kuid merekohin ja äikesemürin on päris.