Möödunud laupäeval Postimehe nädala plaat olnud AC/DC kaasmaalanna Kylie Minogue on olnud teatavas ajakriitilises muutumises läbi kümnendite või isegi lühemate perioodide vältel ning proovib iga uue albumiga midagi uut pakkuda, mis õnnestub tegelikult üsna hästi.
AC/DC on valinud teise, konservatiivsema tee. Nende karjääri seitsmeteistkümnenda stuudioalbumi ava- ja ühtlasi nimiloo esimese paarikümne sekundiga on asi ülejäänud tosina pala ja neljakümne minuti suhtes täiesti klaar. See on täpselt sama AC/DC, täpselt sama teatraalne ja raevukas, higine töölisklassi macho-punt nagu nelja aastakümne eest, mil ilmus bändi globaalne läbimurdealbum «Back In Black», kus purjuspäi oma oksesse lämbunud senise laulja Bon Scotti asemel haaras mikrofoni rämedalt rusikasse lõugav Brian Johnson. Isegi sellel kaugel kümnendil tundus rock’i-kriitikutele, et veel samm edasi ja bänd muutub surmtõsiseks metal’i-paroodiaks, kuid nii ei läinud. Nende kompromissitus sai kuulsaks (ja vahel isegi kurikuulsaks) ning nagu lõpuks rahulolevalt nenditi, rokkis AC/DC ikka täiega. Seda teevad nad praegugi. Jõulised kitarririfid, mitte ülemäära komplitseeritud trummid ja jõuline vokaal pole kuhugi kadunud. Eksimine ei ole lihtsalt meeste palganumbri sees, fänne reeta ei saa ega tohigi ning AC/DC käriseb, müriseb ja lõugab täpselt sama uhkelt nagu mullu ja muiste. Sellest pole vähimatki, et avapala «Power Up» kõlab kaunikesti sarnaselt looga «Thunderstruck» (1990), mis omakorda kõlas kaunikesti sarnaselt palaga «Back In Black» (1980).