/nginx/o/2020/11/14/13476025t1h824b.jpg)
Haridusuuenduse tuhinas kiputakse unustama arengupsühholoogilist vaatenurka ning paradoksaalsel kombel soodustavad mõned tehnoloogilised uuendused hoopis taandarengut, kirjutab Fookuse lugude sissejuhatuseks toimetaja Mihkel Kunnus.
Haridusuuenduse tuhinas kiputakse unustama arengupsühholoogilist vaatenurka ning paradoksaalsel kombel soodustavad mõned tehnoloogilised uuendused hoopis taandarengut, kirjutab Fookuse lugude sissejuhatuseks toimetaja Mihkel Kunnus.
Tänapäevase ajastu kibe iroonia on selles, et progressiivsemad kooliuuendajad, kes armastavad praegust koolisüsteemi süüdistada 19. sajandi tehase(töölise) analoogiate abil, kipuvad välja pakkuma lahendusi, mis on pigem ise nihe selle stereotüüpse kujutelma poole, et õrnad ja isikupärased ning loovusest pulbitsevad lapsukesed dresseeritakse kombinaatkoolides ühetaolisteks kuulekateks inimrobotiteks.