:format(webp)/nginx/o/2020/11/12/13471050t1he97e.jpg)
Reformierakond viis kuu aja jooksul läbi uute liikmete värbamiskampaania «Sinus on oravat» ning kuigi koguarvus partei liikmete arv kuuga kahanes, hindab erakond kampaania edukaks.
Reformierakond viis kuu aja jooksul läbi uute liikmete värbamiskampaania «Sinus on oravat» ning kuigi koguarvus partei liikmete arv kuuga kahanes, hindab erakond kampaania edukaks.
6. oktoobril oli Reformierakonnas 11 351 inimest, kuid pärast kuuajast kampaaniat oli neid kolmapäeval 11 349, teatas rahvusringhääling.
Reformierakonna peasekretär Erki Keldo ütles, et kuigi erakonna liikmete arv vähenes, õnnestus kampaaniaga värvata parteisse paarkümmend uut liiget.
Tema sõnul ei olnudki mõnikümmend tuhat eurot maksva kampaania peaeesmärk uute liikmete värbamine, vaid selliste inimeste leidmine, kellele tänase valitsuse poliitika ei meeldi.
Kui veebis kestab kampaania edasi, siis välireklaamid enam üleval ei ole.