Päevatoimetaja:
Marek Kuul

HOIA tegutses juba enne koroonat

Copy
Triinu Karolin hakkas kehahooldus­toodete valmistamist katsetama seitse aastat tagasi.
Triinu Karolin hakkas kehahooldus­toodete valmistamist katsetama seitse aastat tagasi. Foto: Tiit Efert

Kui riik võttis tänavu sügisel loodud koroonaviiruse rakenduse nimeks HOIA, siis samanimelise kaubamärgi all toodab noor pereema Triinu Karolin juba mitu aastat Saaremaal tervislikku looduskosmeetikat.

HOIA kosmeetikabrändi sünnilugu on loogiline. Nagu väga paljud noored naised, tulevased emad, hakkas Triinu esimest last oodates mõtlema tervisliku elu peale. „Hakkasin mõtlema, mida söön ja mida nahale määrin, millised ained nendes toodetes võivad tulevasele lapsele kurja teha ja kuidas neid vältida,” meenutas Triinu.

See oli seitse aastat tagasi ja sel ajal polnud looduskosmeetikat lihtne leida. Triinu hakkas ise katsetama ning tegi endale ja sõbrannadele kehahooldustooteid, kuid oma kaubamärgi loomise peale ta veel ei mõelnud. Selle loomine tundus keeruline ja üle jõu käiv. Läksid aastad, sündis teine laps ja kodusena oli Triinu muutunud rahutuks, aga kogunud ka energiat.

Sõber julgustas proovima

Triinu sõber, väetoidusegude brändi BoostYourself üks looja Sven Nuum küsis, miks ta brändi ei tee, tooted on ju nii head. Katsetuste algusest oli möödunud juba kolm aastat. „Sel hetkel tundus, et mul on piisavalt motivatsiooni see põnev teekond nüüd ette võtta,” rääkis Triinu. Puudu oli vaid nimi.

Tagasi üles