Kui riik võttis tänavu sügisel loodud koroonaviiruse rakenduse nimeks HOIA, siis samanimelise kaubamärgi all toodab noor pereema Triinu Karolin juba mitu aastat Saaremaal tervislikku looduskosmeetikat.
Tellijale
HOIA tegutses juba enne koroonat
HOIA kosmeetikabrändi sünnilugu on loogiline. Nagu väga paljud noored naised, tulevased emad, hakkas Triinu esimest last oodates mõtlema tervisliku elu peale. „Hakkasin mõtlema, mida söön ja mida nahale määrin, millised ained nendes toodetes võivad tulevasele lapsele kurja teha ja kuidas neid vältida,” meenutas Triinu.
See oli seitse aastat tagasi ja sel ajal polnud looduskosmeetikat lihtne leida. Triinu hakkas ise katsetama ning tegi endale ja sõbrannadele kehahooldustooteid, kuid oma kaubamärgi loomise peale ta veel ei mõelnud. Selle loomine tundus keeruline ja üle jõu käiv. Läksid aastad, sündis teine laps ja kodusena oli Triinu muutunud rahutuks, aga kogunud ka energiat.