Nähtud etenduse esimestel minutitel kostis mu selja tagant sagin ja kihin, kuskil krabistati krõpsupakiga ja keegi soovis lavastust oma repliikidega täiendada. Mõne aja pärast valitses publikus ometi vaikus. Küllap ei osutunud siin määravaks täiskasvanud vaatajate kurjad pilgud või sosinal poetatud manitsused, töö tegi ikka lavastus ise.
«Piruka magusa põhja» mõjujõud moodustub mitmest õnnestumisest. Õnnestumiste reas seisab esimesena materjalivalik: Alan Bradley kirjutatud ja Siret Campbelli dramatiseeritud krimilugu on ühtaegu piisavalt mõistatuslik, et mitte liiga vara lahendust reeta, ja piisavalt konkreetne, et mitte lasta publiku tähelepanul hajuda. Ehkki loo õnnelik lõpp on tõepoolest üsna etteaimatav, ei saa seda teosele kuidagi ette heita. Optimistlik noot, mis tumedat sündmuste jada läbib, saab end nii viimaks täielikult realiseerida.
Ilo-Ann Saarepera tõlgendus «Piruka magusa põhja» peategelasest, 11-aastasest Flavia de Luce’ist märgib samuti õnnestumist. Saarepera mängib oma karakteri parajalt pipilikuks: Flaviast kumab läbi peaaegu samasugune iseteadlikkus ja -seisvus nagu Astrid Lindgreni menutegelasest. Isegi väiksed vimkad on tüdrukul taskust haarata, seisku ta vastamisi kas või mõrvari endaga. Küll aga lisavad aadlipäritolu ja teadushuvi Flaviale väljapeetuse ja erudeerituse, mis Pipil puudusid.