/nginx/o/2019/11/27/12770886t1h8251.jpg)
Taasavaldame eelmise aasta novembris PÖFFi ajal ilmunud arvustuse Céline Sciamma «Põleva tütarlapse portree» kohta, sest see linastub praegu vaid kümnel seansil kinos Artis.
Taasavaldame eelmise aasta novembris PÖFFi ajal ilmunud arvustuse Céline Sciamma «Põleva tütarlapse portree» kohta, sest see linastub praegu vaid kümnel seansil kinos Artis.
Filmi keskmes on Marianne – noor maalikunstnik, kes on kutsutud üksildasele kaljusaarele, et jäädvustada lõuendile krahvinna tütar Héloïse. Tol hetkel kunstnik veel ei tea, et maalida tuleb öistel küünlavalgustundidel, salaja, sest portree on mõeldud jõukale kosilasele, kellega äsja kloostrist naasnud Héloïse keeldub naitumast.