Veidi enam kui 15 aastat tagasi oli Hillar Teder Eesti majandusajakirjanike jaoks midagi püha graali taolist. Rikaste edetabeli tipus trooniv, eralennukit omav mees, kes polnud esinenud ei äripressis ega seltskonnaväljaannetes ja kellest keegi tegelikult suuremat ei teadnud. Mingil hetkel said sulerüütlid tema mobiilinumbri aga kätte ja selgus, et tegemist on täiesti vabalt suhtleva inimesega.
Tellijale
Hillar Teder: helde käega kinnisvaramagnaat
Sel ajal tõid varem madalat profiili hoidnud Tederi ajakirjanduse huviorbiiti kaks müügitehingut. Üks oli eestlastele käega katsutava Rocca al Mare kaubanduskeskuse müümine 975 miljoni krooni eest, millest Tederi saagiks langes kolmveerand. Teine aga midagi üpris hoomamatut – kahe Vene partneriga loodud mahlatootja, veerandit idanaabrite mahlaturust enda käes hoidnud Multoni müümine Coca-Colale 500 miljoni dollariga. See oli nende aastate Eesti äris juba täielik ulmesumma. Teder ütles tollal, et tema ärist moodustasid Eesti ettevõtted võib-olla viis protsenti.