Nagu näha, on Paide teater oma kolmanda hooaja alguseks publiku usalduse välja teeninud. Veel enne, kui nende koguperelavastus «Blablabla» vaatajateni jõudis, olid kõik kümme etendust Paide Muusika- ja Teatrimajas välja müüdud. Võin aga etteruttavalt kinnitada, et kellegi ootusi ei petetud. «Blablablast» kujuneski rokkivalt vallatu menuteos, mis Paide teatri usaldusväärsust ainult kinnitas.
Tellijale
«Blablabla»: Paide teatri võimas keeleuuendus
Tihtipeale, kui teatrilavastuse publikusse on oodata lapsi, valitakse materjaliks selge alguse, keskpaiga ja lõpuga lugu. Rollid lahendatakse järjepideva loogika abil ega lasta piiri näitleja ja tegelase vahel liialt võnkuma minna. Teisisõnu kujundatakse teos võimalikult jälgitavaks, universaalselt arusaadavaks. See järeleproovitud lähenemine on küll igapidi mõistuspärane ja teatripildis omal kohal, ent kipub publikut pigem harva üllatama.