Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 otsib appi 300 vabatahtlikku kõnedele vastajat Jõhvis, Pärnus, Tartus ja Tallinnas.
Häirekeskus ootab vabatahtlikke telefonikõnedele vastajaid
Vabatahtlikke otsitakse, et tugevdada häirekeskuse riigiinfo telefoni 1247 kriisivalmidust, kui ootamatutes ja keerulistes olukordades kasvab inimeste infovajadus.
Häirekeskuse peadirektori Kätlin Alvela sõnul saab vabatahtlikuna inimene olla esimeseks abistajaks ning olla raskel hetkel inimestele toeks. Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 loodi eriolukorra ajal, kui infovajadus oli äärmiselt suur ja sellele vastamiseks võeti appi vabatahtlikke.
«Oli imetlusväärne, kuidas Eesti inimesed olid kriisis valmis üksteist aitama ning tahtsid teha päriselt head. Loodame, et leiame selliseid inimesi ka nüüd,» ütles Alvela. «Meie kogemus kriisi ajal näitas, et pärast vabatahtliku töö lõppu soovisid paljud häirekeskusega ka püsivalt liituda ning on nüüd osa meie meeskonnast,» lisas Alvela.
Vabatahtlikuks saamise tingimusteks on keskhariduse olemasolu, eesti ja vene keele oskus ning kindlasti tulevad kasuks ka teised võõrkeeled. Lisaks on oluline, et vabatahtlik oleks avatud, empaatiline ja kohusetundlik.
Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 on üks kanalitest, kus riik saab oma kodanikele hõlpsamalt kogu aeg kättesaadav olla.