Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Läheb neljarajalise lõigu ehitamiseks

Copy
Kui Tartust Tallinna poole sõita, on Tartumaal küll näiteks 2018. aasta sügisel valminud Valmaotsa-Kärevere 2 + 1 möödasõiduala, aga mitte neljarajalisi lõike.
Kui Tartust Tallinna poole sõita, on Tartumaal küll näiteks 2018. aasta sügisel valminud Valmaotsa-Kärevere 2 + 1 möödasõiduala, aga mitte neljarajalisi lõike. Foto: Margus Ansu

Valitsus kinnitas 2021. aasta riigieelarve, mille lisataotlustega saab maanteeamet järgmiseks aastaks kokku 25 miljonit eurot juurde, et alustada Tartumaal Kärevere-Kardla teelõigu neljarajaliseks ehitamist, teha kruusateedele mustkate ning valmistada ette maanteeprojekte.

Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel Kärevere-Kardla teelõigu neljarajaliseks ehitamise alustamiseks eraldab valitsus järgmise aasta riigieelarvega 10 miljonit eurot. Tööd tulevad 4,4-kilomeetrisel lõigul Kärevere sillast Tartu poole (170.–174,4. km).

Maanteeameti kodulehel oleva teabe järgi on kõnealusel tulevasel 2 + 2 lõigul sõiduraja laius 3,5, eraldusriba laius 2,8 meetrit ja sõiduraja servast kummalegi poole tuleb kahe meetri laiune kindlustatud teepeenar.

Tagasi üles