Päevatoimetaja:
Uwe Gnadenteich
+372 666 2071

Uus ralliklass soodustab sõitjate arengut ja lisab tšempionaatidele vürtsi

Copy
Ford Fiesta Rally3 testil.
Ford Fiesta Rally3 testil. Foto: Kuvatõmmis/Youtube

Rahvusvahelise Autoliidu FIA rallipüramiidis on üks auk täitmata, sest keegi pole turule toonud Rally3-klassi neljarattalist. M-Spordi töömesilaste toodang ilmub uuel aastal ning FIA eeldab, et nii mõneski riigis muutub just Rally3-masin kohalike meistrivõistluste kõige menukamaks sõiduvahendiks.

FIA püramiidil on viis astet, mille tipus on Rally1 ehk WRC-klassi autod. Seejärel tulevad R5-masinad, Rally3, R2-autod ja R1-masinad. M-Spordi Poola haru arendatud Rally3 neljarattalisel on umbes 210 hobujõudu, nelikvedu ja 1,5-liitrine mootor. 

Sealjuures on FIA sätestanud, et Rally3-auto ei tohi maksta rohkem kui 100 000 eurot. Oma võimetelt peaks masin jääma R5- ja R2-masina vahepeale. Näiteks on Fiesta R2-autol ligikaudu 150 ja R5-klassi uue põlvkonna Fiestal 290 hobujõudu.

Tagasi üles