Päevatoimetaja:
Marek Kuul

FOOKUS Liis Soppe, Eliis Ait ja Riin Seema: milliseid probleeme leevendab eriklass? (3)

Eriklassiõpetajate hinnangul on väiksemas koosluses hõlpsam ära hoida käitumisprobleeme.
Eriklassiõpetajate hinnangul on väiksemas koosluses hõlpsam ära hoida käitumisprobleeme. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Eriklassidesse jõudnud õpilased mõistsid tavaklassis õppides, et eakaaslastest lahutab neid õppeedukus ja teistsugune käitumine, kirjutavad hiljuti Tallinna Ülikoolis  magistrikraadi kaitsnud Liis Soppe ning Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi õppejõud Eliis Ait ja Riin Seema.

Probleeme käitumises, õppimises ning omavahelistes suhetes esineb õpilaste hulgas üha sagedamini. Selliste probleemide lahendamiseks vajavad õpilased lisatuge, mis omakorda nõuab õpetajalt rohkem oskusi ja teadmisi. Hariduslik erivajadus ilmneb üldiselt siis, kui keskkond õpilasele ei sobi. Järelikult tuleb keskkonnas kohandusi teha kohe, kui märgatakse õpilase käitumises ebakõlasid.

Tagasi üles