:format(webp)/nginx/o/2020/09/03/13321193t1hc68d.jpg)
Tavatarbija vajaduste ja rahakoti seisukohast ei tundu vesinikutehnoloogia praegu mõistlik, kirjutab Viru Keemia Grupi arendusosakonna juhataja.
Tavatarbija vajaduste ja rahakoti seisukohast ei tundu vesinikutehnoloogia praegu mõistlik, kirjutab Viru Keemia Grupi arendusosakonna juhataja.
Vesinikku soovitakse näha rohelise energiaallikana transpordis, kuid siin on mitu aga. Esiteks toodetakse praegu 99 protsenti vesinikust fossiilsetest kütustest, mille keskkonnajalajälg on tohutu; teiseks pole vesinik energiaallikas, vaid pelgalt energiakandja ning transpordis saab vesinik äärmisel juhul olla mõistlik lahendus raskeveokites, ühistranspordis, laevanduses ja lennunduses – mitte tavaautodes.