:format(webp)/nginx/o/2020/09/01/13316535t1h0a29.jpg)
Kui märtsis maailm järk-järgult karantiini pandi, lõi laineid videokõneteenus Zoom, mille abil kontorirahvas omavahel ühendust sai pidada. Nüüd avaldas ettevõte tulemused, mis ületasid suurelt analüütikute ootusi.
Kui märtsis maailm järk-järgult karantiini pandi, lõi laineid videokõneteenus Zoom, mille abil kontorirahvas omavahel ühendust sai pidada. Nüüd avaldas ettevõte tulemused, mis ületasid suurelt analüütikute ootusi.
Zoom suutis teises kvartalis kasvatada oma müügitulu 663 miljoni dollarini – kõige optimistlikumad analüütikud olid müügituluks ennustanud 500 miljoni dollarit. Kasv möödunud aasta sama ajaga võrreldes on tubli 355 protsenti.