Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Rukki kanali hooldussüvendus maksab 379 000 eurot

Copy
Rukki kanal on Hiiumaa ja mandri vahelise laevatee kõige ohtlikum osa.
Rukki kanal on Hiiumaa ja mandri vahelise laevatee kõige ohtlikum osa. Foto: Postimees

Maikuus välja kuulutatud veeteede ameti hanke võitis ainus pakkuja, Insenerehituse AS. Lepingu järgi maksab seekordne hooldussüvendus 379 000 eurot, kaks aastat tagasi oli süvendustööde hind 650 000 eurot, kirjutab Hiiu Leht.

Süvendustööd algavad 1. augustil ja kestavad oktoobri keskpaigani. Lepingu järgi ei tohi tööd takistada parvlaevade ja teiste ujuvaluste liiklust kanalis, mis tähendab, et süvendamine käib parvlaevaliikluse välisel ajal. Kui kanalis liigub teisi aluseid peale parvlaevade, siis lepitakse liikumised kokku Rohuküla sadamaga.

Pärast pinnase ja kivide eemaldamist peab laevade ohutuks liiklemiseks Heltermaa-Rohuküla liinil olema Rukki kanalis tagatud 5,2-meetrine sügavus. Veeteede ametist (VTA) öeldi Hiiu Lehele, et aprilli lõpus oli kanalis mitmeid kohti, kus sügavus oli alla nõutava taseme. 

Tagasi üles