Nagu ka Facebook ja Google, koondab Lehepunkt OÜ kõigi meediaväljaannete sisu, ent samas keelduvad nad tunnistamast oma vastutust selles rollis, kirjutab TLÜ meediainnovatsiooni professor Indrek Ibrus.
Tellijale
Indrek Ibrus: Lehepunkti ja R-Kioski libauudiste-äri nüüdisaja kontekstis (2)
Kolleeg Andres Kõnno tõi mõne nädala eest avalikkuse tähelepanu alla, et R-Kiosk jt Eesti kaubandusasutused reklaamisid agaralt vandenõuteooriatele keskenduva ajakirja viimast numbrit, mis kuulutas praeguse pandeemia «ajaloo suurimaks pettuseks». Kui ajakirjandus selle üles noppis ja kajastas, võtsid tublimad kaubandusketid Rimi ja Coop selle ja veel mõne ajakirja müügilt. Teised aga jätkasid, väites, et nad ei saa kontrollida, mis täpselt nende lettidele jõuab.