Kas kontsern lubas hispaanlaste Seat Leonil nüüd tõesti sakslaste Volkswagen Golfist mööda minna?
Tark mees taskus. Sõiduproov Seat Leoniga
Pole mingi saladus, et Volkswageni kontsern toodab sisuliselt sama autot mitme erineva brändi ja mudelinime all: näiteks kolmik Volkswagen Golf, Škoda Octavia ja Seat Leon. Kõigil on omad eripärad, kuid geenid ja kasvatus on samad.
Kõikvõimalik juhti abistav elektroonika on autotööstuses suure tähelepanu all. Ka uuele Leonile on paigaldatud kontserni juhiabisüsteemide pakett. Juhi ees armatuurlaual pole loomulikult enam traditsioonilisi kelli, neid asendab ekraanipind, millel seadistusvõimalustest puudust pole. Ümmargused kellad, üldse ilma nendeta, info siin, info seal, ise valite, kas ja kuhu kuvate. Menüüsurfiks tasub eraldi aeg võtta, algus võib olla konarlik. Omad lemmikud kujunevad aga kiiresti ning julgen oletada, et enamik inimesi nende juurde pidama jääbki. Kõige uudsem ja meeldivam tundus ilma kelladeta minimalistlik graafika, millel visuaalset müra kõige vähem. Kuidagi sobis autoga kõige paremini kokku.