Käisin «Elevandi kõrtsis» 3. juulil. Tore oli tähistada suveteatrihooaja algust. Juunis nägin linnateatri lavaaugus Jean Cocteau – Kristjan Suitsu «Inimese häält», ent see lavastus vormistati siiski jälgimiseks arvutiekraanilt. Ehe osasaamine pärast teatripaastu maitses sama magus kui suve esimesed metsmaasikad, mida Jäneda Pullitalliteatri kohvikus lahkelt müüdi.
Tellijale
Eluvett ja surmarüübet Elevandi kõrtsist
Gerda Kordemetsa «Elevandi kõrtsi» idee ise on juba pool, kui mitte kolmveerand võitu: seitse kohaühtsusega kõrtsipilti, ajavahemikus 1701–2020. Kui Ants saab päranduseks hüljatud kõrtsi, laotub lahti aja(loo)mäng, tragikoomilised elupildid murrangulistel aastatel 1941, 1915, 1905, 1900. Neljal näitlejal on põnev ülesanne: rännata läbi tegelase mitme eluea ning ka rollist rolli. Nõnda liitub panoraamsusega õdus kammerlikkus. Isikupärane kvartett, kõik mängivad mõnu ja hoolimisega, nii oma soolosid nautides kui ka ansamblisse sulandudes.