Kriis mõjutas Eesti sisuloojaid – kes pidi raskel ajal silmitsi seisma depressiooniga, kes ümber hindama oma senised väärtushinnangud ja väljavaated elule. Eesti mõjuisikud, kelle peamine sissetulekuallikas on sotsiaalmeedias toodete reklaamimine, ei saa tööpuuduse üle aga kurta. Seda kinnitab ka sisuloojate seas tehtud uuring, mis näitab, et kui kriisi algus mõjus raskelt, siis teine pool tõi nii mõnelegi kaasa töömahu suurenemise.
Tellijale
Kriis suunamudijaid ei murdnud (3)
Neli aastat sotsiaalmeedias tegutsenud Liza Lind, kes peab reisiblogi ning kes on aastate jooksul oma sissetuleku saanud tihti eri brändide toodete turundamisega, tõdeb, et koroonakriis sundis teda oma elulisi väljavaateid kriitilise pilguga vaatama ning mõtlema tegude tagajärgedele. «On asju, mida olen terve elu pidanud normaalseks ja isegi vajalikuks osaks elust, kuid ma hakkan alles praegu mõtlema, et see ei pruugi nii olla,» räägib Lind, viidates laiemalt oma tarbimisharjumustele ja suhetele teistega.
Kuna Lind peab ka reisiblogi, siis oli ta enda sõnul pigem halvas olukorras. Teisalt toob noor välja, et sotsiaalmeedia võimaldab hea tahte ja loova mõtlemise juures ka kodust lahkumata tööd teha.