20. mail 2020 allkirjastasid Maanteeamet ja konsortsium GRK Infra AS ning GRK Infra Oy ehituslepingu Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehituseks. Lepingu kogumaksumuseks kujunes 58,7 miljonit eurot, mis on 14,3 miljonit soodsam hanke eeldatatud maksumusest.
Tellijale
Võõbu–Mäo neljarajaline lõik kujunes planeeritust odavamaks (1)
«Oleme jõudnud oma suurprojekti viimase lõigu ehituseni, mis muudab liiklemise Tallinna–Tartu maanteel ohutumaks,» sõnas Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa. 2022. aastal saame liikuda uuel trassil, mis koos sellel aastal valmivate Kose–Võõbu lõikudega lühendab teekonda Tallinna ja Tartu vahel 5,3 kilomeetri ning üheksa minuti võrra.»