Eesti Post võttis esimesena Eestis kasutusele lahenduse, mille abil on teenindussaalis võimalik võtta järjekorranumber mobiili. Praegu on käimas pilootprojekt, kus QR-koodil põhinevat järjekorralahendust pakutakse Tallinnas Kristiine keskuse ja Pallasti postkontoris.
Eesti Post katsetab uudset tehnilist lahendust
Tehnoloogiaettevõte Hansab töötas välja spetsiaalselt Eesti Posti postkontoritele mõeldud järjekorra süsteemi. «Lahenduse abil saab klient võtta järjekorranumbri oma mobiiltelefoni ekraanile, mitte välja trükitud kujul paberilipikule nagu varem,» sõnas Hansabi valdkonnajuht Kristo Kaljuvee. Tegu on kontaktivaba lahendusega ja klient ei puutu kokku avalike pindadega. Piisab oma telefoniga QR-koodi skaneerimisest ja järjekorranumber ilmub telefoni ekraanile.
Kui tipptundide ajal võib postkontorites ette tulla keskmisest pikemaid ooteaegu, siis uue lahenduse abil saab klient aega efektiivsemalt kasutada ja oma korda oodates muid toiminguid teha. Telefoni jõuab reaalajas info järjekorra kulgemise ja teenindusaja kohta.
Kristiine keskuse postkontori juhataja Jaanika Lindre sõnul on kliendid uue võimaluse kiiresti omaks võtnud. «Täna suunamegi inimesi järjekorrapiletit võtma just mobiili – nii saavad kliendid oma ooteaega paremini ära kasutada,» viitas Lindre.