Kuna pakkide saatmisel kasutatakse sageli mullikilet ja muud säärast, otsis idufirma Woola sellele keskkonnasäästlikku alernatiivi ja hakkas pakkematerjali tootma lambavillajääkidest.
Lambavillast pakkematerjal tõi võidu
Aprillis võitis Woola Euroopa suurima roheidufirmade konkursi PowerUp! Eesti finaali ja esindab Eestit juunis toimuval rahvusvahelisel lõppvõistlusel.
„Teeme koostööd mitme e-poe ja Omnivaga, et pakendeid edasi arendada. Oleme avanud investeeringute kaasamise rahastusringi. PowerUp! võistlus tuli väga õigel ajal, sest saame tutvustada enda ideed ja leida rahastajaid ka väljastpoolt Eestit,” rääkis Woola üks asutaja Anna-Liisa Palatu.
Žürii liikme, BaltCap Growth Fundi partneri Heidi Kakko sõnul sai võitja valikul otsustavaks uudne ja nutikas lähenemine mastaapse probleemi lahendamisele. „Kasutades lambavilla, millest 90% ei leia praegu maailmas kasutust, suudab Woola vähendada keskkonda koormavate pakkekilejäätmete probleemi. Kui toota villast pressitud pakkematerjali võrreldaval hinnatasemel praegusega, võtab turg selle kindlasti hea meelega vastu,” ütles ta.