Majandus- ja taristuminister Taavi Aasa (Keskerakond) kinnitusel pole Rail Balticu peatumisest mingit märki: pigem kogub see hoogu ning projekteerimine hakkab valmis saama. Järgmine etapp on täiemahuline ehitus. Projekti halvamine tooks kahjunõuded Euroopa Liidult ja lõunanaabritelt ning leppetrahve käimasolevate töövõtulepingute ennetähtaegse lõpetamise pärast.
Tellijale
Rail Balticu peatamine tooks kahjunõuded ja leppetrahvid (21)
Kui siseminister Mart Helme (EKRE) ja rahandusminister Martin Helme (EKRE) rääkisid pühapäeval raadios, et erakond üritab seista kulutuste eest – näiteks viaduktid ja trammiliinid –, mis on vajalikud ja kasulikud, aga ei aita ehitada raudteed, siis Aasa sõnul on kõik Rail Balticu rajamiseks tehtud ja tulevikus tehtavad kulutused alati otseselt kiirraudteega seotud.