Kuigi Facebooki faktikontroll kõlab hea mõttena ja paljud mainekad ajakirjandusväljaanded üle maailma on projektiga liitunud, pärsib selle efektiivsust sotsiaalvõrgustiku ebasiiras suhtumine, kirjutavad Postimehe faktikontrollijad Herman Kelomees, Vikki Perijainen ja Elisabeth Niido.
Tellijale
Facebooki faktikontroll on katki (2)
Sa oled olnud aastaid järjepidev Facebooki kasutaja, ent pole neile selle eest sentigi maksnud? See tähendab, et sa pole mitte klient, vaid toode. Sind saab müüa reklaamijatele, keda võib huvitada oma toote reklaamimine sinu vanuse, maailmavaate, hobi või mistahes muu Facebookile teatavaks tehtud omadusega inimesele.
Inimestele meeldib Facebookis aega veeta, sest sealt saab kõik kätte. Peale sõprade-tuttavate tegevuse jälgimise saab seal suhelda, mängida, meelt lahutada ja ka uudiseid lugeda. Facebooki edu sõltub ka sellest, et kõik, nii kvaliteetset kui ka vähem sisukat ajakirjandust tegevad väljaanded soovivad seal oma sisu jagada.