Et raskel ajal siiski tööd jaguks, on Raja suunitlust pisut muutnud. Kuna inimesed on hakanud ostma palju ehitusmaterjali ja tahavad ise ehitada, siis on nemad hakanud iseehitajatele tegema jooniseid. „Proovime õppida ujuma selles olukorras, mis meil praegu on,” sõnas ta.
Lasita Maja lähetab oma toodangut üle maailma, suurem osa jõuab Euroopasse, põhiliselt Saksamaale ja Prantsusmaale. Kaugemad paigad on aga Ameerika Ühendriigid, Austraalia, Korea ja Uus-Meremaa.
Palmako ekspordib üle 95 protsendi toodangust, peamiselt Euroopasse – Saksamaale, Prantsusmaale, Suurbritanniasse, Norra, Rootsi. Lisaks Itaaliasse, Hispaaniasse, Belgiasse, Taani, üle ookeani Ameerika Ühendriikidesse ja Uus-Meremaalegi.
Igal turul on omad kombed ja tavad, millega tuleb tootjal arvestada. „Näiteks prantslased eelistavad ilma tavapärase põrandata maju, kasutades põrandaks kohalikku looduslikku kivi, sakslastel peavad maja aknad avanema sissepoole, samal ajal kui britid tunnistavad vaid väljapoole avanevaid pakettklaasiga aknaid,” kirjeldas Lamp.
Roop rääkis, et lõunapoolsetes riikides soovitakse tihtilugu ilma põrandata aiamaju, kuna seal laotakse aiamajadele alla tänavakividest kiviparkett. Kui vaja aiamaja välja vahetada, siis sobib sama alus enamasti ka järgmisele majale.
„Hinnatakse lükanduksi, valgusküllasust, kuid hoitakse väga kinni ka traditsioonilisest aiamajast,” kirjeldas Roop. „Inglismaa kliimas on kindlasti tarvis paksemat seinamaterjali ning pakettklaaside ja tihenditega lahendusi, kuid sealsed seadused piiravad aiamajade kõrgust – 2,5 meetrit. Skandinaavia maad hindavad traditsioone, kuid tõusvas joones lähevad hinda erilised lahendused, samuti 70 mm ja 92 mm seinapaksusega suvemajad, millel on hea lumekoormustaluvus. Skandinaavias hinnatakse väga praktilisust.”