Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Omniva Tallinna kesklinna automaadid on pooltühjad

Copy
Omniva pakiautomaat.
Omniva pakiautomaat. Foto: Omniva

E-kaubandus on üks valdkondi, mis tänu eriolukorrale on plahvatuslikult kasvanud ning seadnud pakiveoteenuste osutajad täiesti uude olukorda, teatas esmaspäeval ETV uudistesaade «Aktuaalne kaamera».

Klientide jaoks tähendab see pikki ootejärjekordi ja ümbersuunatud pakke.

«Me oleme praktiliselt läinud üle kahes vahetuses tööle. Tänaseid mahte, mida me teenindame, oleme varasemates prognoosides planeerinud 2021. aasta jõuludeks,» rääkis Itella Estonia pakiveoteenuste osakonna direktor Rauno Parras.

«Eelmine nädal on absoluutselt kõigi aegade kõige tipp ja me räägime siin 40-protsendilisest kasvust,» lisas ta.

«Meie kesklinna pakiautomaadid on pooltühjad ehk Viru keskuses, kus meil on üks suuremaid pakiautomaate, kus inimesed on kogu aeg liikunud - seal on bussiterminal - ei ole praegu inimesi, inimesed on oma kodudes. Tallinna linna äärealad on suures pakkide uputuses,» selgitas Omniva juhatuse liige ja pakiäri juht Andre Veskimeister.

Pakiautomaadid on hädas ka suuremõõtmeliste pakkide tulvaga.

Omniva on avanud eriti suure nõudlusega pakiautomaatide juurde ajutised väljastuspunktid Õismäel ja Kristiine keskuses ning kohe ka Viimsis ja Laagris. Paljud Omniva kliendid ei ole rahul pakkide ümbersuunamisega suvalistesse automaatidesse või postkontoritesse.

«Väga suur osa meie postkontoreid, mida me kasutasime pakkide väljastamiseks, on kinni pandud ja selle tõttu me oleme sunnitud saatma kliendi pakid natukene kaugemale kui ta on harjunud. Me oleme lähiaegadel toomas välja lahendust, et nad saaksid oma suunatud pakke tagasi või ümber suunata, neile sobivamatesse asukohtadesse,» selgitas Veskimeister.

Tagasi üles