Päevatoimetaja:
Sven Randlaid
+372 666 2387
Saada vihje

Kataklüsmid ja jubedused: viis pandeemiamängu arvutile või konsoolile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«A Plague Tale: Innocence»
«A Plague Tale: Innocence» Foto: Kaader videomängust

Kataklüsmid ja jubedused kõditavad fantaasiat ja annavad võimaluse arutleda inimloomuse üle äärmuslikes oludes. Katastroofikirjeldused on omaette žanr nii kirjanduses kui filmikunstis ja paari viimase aastakümne vältel on üha populaarsem ka apokalüptiline ulme videomängudes.

Kataklüsmid ja jubedused kõditavad fantaasiat ja annavad võimaluse arutleda inimloomuse üle äärmuslikes oludes. Katastroofikirjeldused on omaette žanr nii kirjanduses kui filmikunstis ja paari viimase aastakümne vältel on üha populaarsem ka apokalüptiline ulme videomängudes. Ühe alamrühma moodustavad mängud, kus kandev roll on pandeemiatel, epideemiatel ja nende mõjul. Peeter Helme annab väikese ülevaate videomängudest, kus mängijal tuleb rinda pista viirusepuhangute või nende tagajärgedega.

Kommentaarid
Tagasi üles