1959. aasta novembris kutsuti Georg Ots Mister X-i rolli laulma Moskva operetiteatri etendusse, mis oli kavasse võetud tingituna aasta varem valminud filmi suurest menust. Seda esitati Lužanski spordipalees, kus kahe päeva jooksul käis seda vaatamas kokku 30 000 inimest. Publikut sõitis kokku üle terve Nõukogude Liidu ning ehkki kassad avati alles keskpäeval, võeti kohad piletijärjekordades sisse juba hommikul kell seitse.
„Kogu see kohutavalt suur saal, kuhu mahtus 10 000 inimest korraga, oli kõigil etendustel lõpuni välja müüdud,“ on meenutanud Estonia teatri kauaaegne inspitsient ning Georg Otsa heliplaatide restauraator Jüri Kruus. „Georg tuli lavale, aga tal ei olnud võimalik laulu alustada, ovatsioonid ja elagu-hüüded lämmatasid ta hääle täielikult. See oli midagi uskumatut! Läks aega, enne kui inimesed rahunesid ja ta võis alustada. Aga kui siis jõudis kätte kulminatsioon ja ta hakkas laulma Mister X-i aariat, tõusis sõnulseletamatu ovatsioonitorm, ei, mitte torm, vaid orkaan...“
Kulle Raig kirjutab oma 2003. aastal ilmunud raamatus „Saaremaa valss“, et kõige vapustavama mulje jätsid talle – Georg Otsa biograafile – leningradlase Maria Smirnova päevikud. Alates 1958. aastast kuni 1971. aastani ehk oma surmani pani Maria kirja kõik, mis oli vähegi seotud Otsaga, lisades kroonikale isiklikke kommentaare. Raig kirjutab: „Kladedest saan teada, et Georg on olnud talle „ainulaadne, vaimustav, imeline, päike, meie tulilind“. Klade registreerib näiteks ka selle, et mingil päeval on Georg hakanud raadios laulma kell 9.02, et esitamisele on tulnud need ja need palad ja et kontsert on lõppenud 9.30. Päevikut täidavad pikad mõttevahetused Georgiga, kujuteldava mõttekaaslasega. Tundub lapsik, aga mida rohkem kirjapanekutesse süveneda, seda sümpaatsem tundub naine, kes veel poolpimedana vaevaliselt rida pidades jaksas olla truu oma iidolile ja ka päevikule: viimased sissekanded on ta teinud vahetult enne oma surma.“