Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Kasemahlatootja plaanib tootmise Saksamaale kolida

Copy
Anne-Liis Theisen (paremal), tema vend, Öselbirchi tootmisjuht Ardon Kaerma ja Nestlé esindaja Sarah hoiavad käes toodangut, mis Šveitsi müüki läks.
Anne-Liis Theisen (paremal), tema vend, Öselbirchi tootmisjuht Ardon Kaerma ja Nestlé esindaja Sarah hoiavad käes toodangut, mis Šveitsi müüki läks. Foto: Erakogu

Saaremaalt alguse saanud kasemahlajooke tootev pereettevõte Öselstuff OÜ on kolme tegutsemisaastaga teinud suure lennu. Käesoleval aastal tahetakse tootmine Saksamaale kolida.

Osaleti Saksa telesaates „Höhle der Löwen”, jäädi silma suurtootjale Nestlé, kes saarlastega ühendust võttis ja neid oma pilootprojekti kutsus. Maailma ühes kõige inspireerivamas ja tähelepanu äratavamas toidutehnoloogia idufirmasid esitlevas nimekirjas FoodTech500 tuldi saja parima hulka.

Need on mõned asjad, mida lühikese tegutsemisajaga saavutatud on. Kõige värskem tunnustus on FoodTech500. „Et saja parima hulka mahtusime, oli väga positiivne üllatus,” sõnas ettevõtte tegevjuht Anne-Liis Theisen. Tunnustus annab ka kliendile kindlust, ent suurem roll on hoopis investorite kaasamisel. „Meiega on juba kontakteerunud investorid ja fondid, kes meid seal tabelis näinud,” rõõmustas Theisen.

Parasjagu ongi käimas investeerimisring, mille käigus püütakse ise endale investorid leida – sellised, kellel on kogemus ja teadlikkus toidu- ja joogimaailmas, eelkõige Saksa ja Euroopa turgudel.

Koduturg on tähtis

Praegu müüakse Öselbirchi nime kandvaid mahedaid kasemahlajooke Eestis, Saksamaal ja Šveitsis. Eestil on kanda tähtis turuosa, ligi pool toodangust müüakse kodumaal. „See pilt võiks paari aasta jooksul muutuda, ent Eesti jääb kindlasti tähtsaks, sest see on meie koduturg,” rääkis ise Saksamaal elav Theisen.

Tagasi üles